Sunday 23 December 2012

Drama: ADAM dan HAWA


tonton drama adam dan hawa episod 32

Assalamualaikum...
'Tak usah diucap, tak usah dilafaz aku dah mengerti bahasa cintamu..' inilah kata-kata yang amat menusuk dalam jiwa Raze maklumlah ketika itu sedang dalam 'honey-moon' mood lagi. Novelis Aisya Sofea adalah favorite Raze. Ini merupakan novel ke-6 dalam simpanan Raze. Selama 4 tahun Raze simpan dalam almari buku supaya orang lain tak jumpa untuk meminjam. Masa tu tengah kedekut, maklumlah tengah buat koleksi.

Sekarang ini, tengah hangat dengan cerita drama Adam dan Hawa. Kalau dulu kena tegur dengan suami sebab kusyuk masyuk baca novel (selagi tak habis, sanggup baca sampai jam 6 pagi ), sekarang anak pula 'sindir' Raze , sikit sikit sikit...Cinta....ost Datuk Siti dengan Hafiz.

Nak tunggu satu episod demi episod juga menyebabkan 'perang remote, kat rumah.alahai susahnya. Jadi untuk kebahagian diri sendiri masukkan PVR- Astro Beyond, takpelah tambah RM sikit. Kalau miss satu episod aje, Raze pasti akan klik kat ezany-kun.com/video-drama-adam-dan-hawa-full-episode/. Kini Raze bahagia dapat menonton my fav novel kat TV. Hasil garapan penulis dengan idea penerbit memang menjadi. Banyak watak sampingan turut ditonjolkan dengan baik hingga tidak mengganggu plot cerita yang telah sedia maklum oleh pembaca. Raze minat sangat dengan lakonan Nadiya Nisa dan Aaron Aziz amat 'chemistry'. Tahniah. Tak sabar nak menunggu episod ke-68. 




No comments:

Post a Comment